جمال یوسفی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بیمه ایران استان کرمانشاه گفت: برنامه های سال جدید ارائه خدمات الکترونیکی در راستای تحقق شعار سال، همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان در بیمه ایران است.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 14 April 2021

جمال یوسفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پرداخت تمام خسارات و تعهداتی که به ویژه در بخش های جانی و خسارت های مهندسی و آتش سوزی بر عهده بیمه گذاران بود از جمله فعالیت های سال گذشته محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از محاسن پرداخت آنی خسارات، عدم ارجاع پرونده ها به سال های بعدی است، افزود: مهم ترین مسئله در این امر اطمینان و اعتماد مردم به صنعت بیمه و به ویژه تنها شرکت دولتی یعنی بیمه ایران است. همچنین تا پایان سال ۹۹ به ۳۶۱ نفر کد تخصصی بیمه عمر و به ۱۶۳ نفر از جوانان که علاقمند به کار بیمه هستند، امکان فعالیت و کار داده ایم.

مدیر کل بیمه ایران تصریح کرد: بعضی افراد توانایی احداث دفتر و شروع به کار را یافتند و تعدادی نیز فرایند کارشان در حال انجام است. این روال همچنان ادامه دارد و در سال ۱۴۰۰ از دوستانی که علاقمند به کار بیمه هستند دعوت به عمل می آوریم و با توجه به سنجش و ارزشیابی لازم انتخاب می کنیم افراد واجدالشرایط را برای ورود به عرصه‌ کار دعوت می کنیم.

یوسفی اظهار کرد: پرداخت های الکترونیکی نیز به دلیل کاهش رفت و آمد ارباب رجوع انجام شد به این ترتیب به صورت الکترونیکی تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان از خسارات بدون مراجعه به بانک و در وجه خسارت دیدگان پرداخت می شود. در واقع شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت همکاران و مراجعه کنندگان انگیزه ای برای الکترونیکی کردن ارائه خدمات شد این روش در سال جاری با نظم و انسجام بیشتری پیگیری می شود.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه های مهم سال جاری انجام فعالیت های بیمه ای در راستای تحقق شعار سال یعنی تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است و  جذب نیروی جوان برای بازار به صورت حرفه ای به ویژه حوزه های تولیدات و کارخانه جات برای جلوگیری از آسیب رساندن به جهت های مختلف چرخه ی کار است که با روش جذب نیروهای جدید و نهادینه کردن بیمه به انجام می رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار